JAG VILL TILL ALANYA

Alltså jag sitter och lyssnar på turkisk musik och kollar på alanyas live kameror, kan de bli mer deprimerande för mig? jag vill bara dit dit dit.. att vara där är som att världen utanför inte existerar det är de bästa som finns helt seriöst. Nu satsar jag på att bara spara, spara, spara för jag vill ner dit nästa sommar och spendera så lång tid jag bara kan.. vill köpa en enkel biljett ner dit och sen vara där så länge pengarna räcker typ =D

Fick höra att ramadan började där nere idag, hehe de klagar på att de inte får äta och dricka och fan jag förstår dom jag skulle nog aldrig klara mig skulle känna mig svimfärdig med tanke på värmen och så.. tänkte skriva lite om dom jag diggar där nere på cesar!

Först börjar vi med..

Mehmet - jobbar i mutfak med seybet och pratar i princip ingen engelska alls men är så grymt trevlig och rolig, dock får han bara lyssna på seybets tjat om vad han ska och inte ska göra *stackarn*

Seybet - kocken på cesar, GRYMT rolig, snäll och omtänksam kille.. the big "O" så kallad Mr. Officer. Han kan verkligen inte beskrivas med ord han måste upplevas! ha ha ha

Musti - mammas lilla pojke enligt mig.. snäll och envis en riktig MUSTAFA.. har lite roliga ideér då han absolut inte kan äta eller dricka något som är kallt hehe bara för gulligt visst?

Fuat - jadu vad kan man säga om den här killen? han är snäll, rolig och BESATT av memeler.. brukar låta såhär: Natta can you make them hard? Natta where is your häng patta? (kan inte sluta skratta när jag tänker på hur han säger det)

Sezgin - servitör på cesar, jobbar mest bakom baren, går på engelska lektioner för att lära sig bättre engelska, riktigt söt liten pojke.. går säkert hem hos alla unga tjejer där ute.

Seppo - jobbar som servitör på cesar men gör absolut ingenting, han kan ingen engelska och älskar finska kärringar hahaha men han är rolig han.

Sen finns det ju såklart flera som jobbar på cesar och i market men orkar inte skriva om dom ^^

nu ska jag lyssna vidare och njuta av de stunder jag minns och försöka vara glad.. det är ju BARA 10 månader kvar tills jag åker ner till turkiet, alanya igen ='(

Öptüm

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA MUTFAK nice ;)

2008-09-07 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0