Lördag

Det är helg och jag ligger hemma sjuk kan inte bli roligare woho.. har precis ätit en banan haha och det är typ det roligaste jag har gjort idag än så länge! hmm.. har inte skrivit det här på bloggen men just nu är mitt rum ett renoverings projekt, förut hade jag ett mindre rum då jag och min syster inte ville dela rum så min snälla pappa byggde upp en vägg så vi båda fick vårt egna privatliv.. men nu när min syster blivit så pass gammal och flyttat ut tyckte vi det dags att riva ner väggen. Så just nu består mitt rum av väggar i färgerna brun och vitt samt fullt med spackel överallt och jag har bara en säng, en garderob och två byråer som står framme. Så himla tråkigt att sova i det här rummet förtillfället men jag får stå ut några veckor till sen kommer mitt rum se super snyggt ut, då jag kommer inreda det precis som jag vill =) fick faktiskt en liten idé häromdagen som ska in i mitt rum när det är klart.. men kan inte avslöja förrän rummet är klart och de sista detaljerna kommer in. Nu blev jag lite glad så kan avslöja en liten sak om vad min idë kommer ifrån, jo den kommer faktiskt från programet "the hills" från lauren och audrinas lägenhet hihi ^^ fundera över den ni. Nej jag ska fan ta och fota mitt rum nu och lägga in bilder här på bloggen så ni får se hur mitt rum ser ut nu..

här är bilderna.. snyggt va? NOT!!!







Såhär kommer jag bo några veckor framöver! PUSS FRÅN MIG

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så hade ni rummet när vi var så :P då hade ni våningssäng dessutom :P Det kommer jag ihåg!

2008-09-13 @ 20:53:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Sussie

när vi var små*

2008-09-13 @ 20:53:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Natta

jo jag vet hehe =) men nu ska allt göras om till min smak hihi

2008-09-13 @ 21:30:47
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0