Lördags kvällen

Ja fyfan vad kul vi hade! Drog hem några stycken till nico för at dricka lite, lyssna på musik och spela ölspelet. Alltså jag har inte skrattat sådär mycket på länge och det roligaste är att jag inte vet vad som egentligen var så roligt? haha men men.. kul hade vi iallafall, orkar inte skriva så mycket lägger in bilder istället =)







Kvällen bestod av camilla, nico, orädd, ace och jag ^^

Våra regler till ölspelet:

Ess - vattenfall/shot

Röda 2-5 - ge bort klunkar

Svarta 2-5 - ta själv

6 - six for chix

7 - rök/kisskort

8 - rimma

9 - associera

10 - jag har aldrig

Knekt - pussa kille

Dam - pussa tjej

Kung - ny regel


Kommentarer
Postat av: ACE

aaah shiat vi måste fan göra de igen

typ till 5 lr nåt hehe sweet :D

2008-09-07 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0