Min helg!

Idag är det fredag och ikväll ska jag bara hänga med favoriten hemma hos mig.. kolla lite film och ta det lugnt =) orkar inte göra något speciellt alls idag, är trött som VANLIGT. Jag är fan alltid trött och jag är trött på det hahaha. Så nu sitter jag bara hemma och inväntar favoriten!

Imorgon är det lördag och jag ska jobba *segt* men jobbar bara 17-22:15 så det går nog rätt så fort på jobbet hoppas jag.. sen jobbar jag även på söndag vilket jag verkligen inte ser fram emot hatar mina söndagar jobbar så jävla länge, 13-21 kul va? nej precis, det går så segt och det är jobbiga kunder och nä fyfan ska försöka prata med min chef och fråga om jag kan få någon annan tid på söndagar.. börjar hellre senare och slutar senare! så får se hur de blir med det.

Jag vet inte vad jag ska göra nu??? så uttråkad.. hoppar nog in i duschen snart och lägger mig och glor tv så länge..


Jaja.. see ya don't wanna be ya hehehe

Kommentarer
Postat av: Fatti

Ha ha ha ha! See ya don't wanna be ya

2008-09-30 @ 12:53:12
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU MÅSTE VARA MER ALEGREE AAALEEEEGREE

2008-10-06 @ 23:44:00
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-10-11 @ 17:07:23
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Anonym

skriv mer

2008-10-21 @ 18:57:08
Postat av: Anonym

Natta nu e det bara du som behöver uppdatera =)

puss

2008-11-19 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0