Sjukling..

Jaha vad kul då har man gått och blivit sjuk.. är jätte tjock i halsen och har ont när jag sväljer! suck att jag skulle behöva bli sjuk nu, inge bra tid för mig att bli sjuk på. Men jag får väl ligga här i sängen och försöka krya på mig och bli frisk. Eftersom jag inte mådde bra igår somnade jag vid 19:30 och vaknade runt 7 imorse.. låg och kollade på "the voice tv" med josephine crafoord hehe hon fick mig att skratta imorse hon är så grymt rolig ibland.. de diskuterade om flingor och att hon slutat köpa kalaspuffar eftersom man inte längre får någon leksak i förpackningen och att hon istället börjat köpa cherioos där man alltid får en leksak och att hon nu bara väntar på att få en "joker" leksak i nästa  förpackning hon köper. Aja killarna i studion satt typ och mobbade henne jag tyckte det var lite skoj =) nä nu ska jag ta och göra iordning lite te till mig själv och ta en alvedon.

simma lugnt, från sjuklingen <3 

Kommentarer
Postat av: Bumbum

Krya på dej vännen se till att bli frisk nu när fattiklubbenn snart är på ingång!!!stor PUSS till dej

2008-09-10 @ 17:37:25
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Nikkan

Krya på dig, hoppas du mår bättre till helgen =)

Måste ju ha trevligt sällskap på jobbet

puss syster

2008-09-10 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0