Solen skiner..

Idag är det tisdag och min morgon började halv 9 då jag vaknade.. gick upp och satte mig och pratade med mamma lite grann och åt frukost tillsammans. Hade köpt några klänningar från ginatricot häromdagen som jag bytte storlek på för dom var alldeles för stora, passade även på att köpa en stickad kofta och en vanlig långärmad tröja. Vi gick runt och kollade lite grann sen gick vi faktiskt in på hälsokost där jag spanade in "whey class" vilket är en sorts måltidsersättning med energy som jag faktiskt fått tips om från en av mina vänner som dricker denna och hon har faktiskt tappat ett par kilo så nu ska jag ta och prova denna produkt.. jag verkade ha tur idag också för dom hade sänkt ner den denna vecka =)

Nu sitter jag i köket med min mamma och kollar på "hem till gården" hahaha, typiskt oss engelsmän!

kiss for now




Den här produkten köpte jag.. banan-choklad, 1 kg för 299:-  PROVA!

Kommentarer
Postat av: Tina

HAHA, men Natta det är tisdag idag. Igår var det måndag, du vet vi sågs i V-by, du jobbade. :)

2008-09-23 @ 15:04:16
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Nikkan

ha ha ha Har du problem med dagarna syster=)

ska gå och jobba snart, känner mig inte i form detta=(

ringer snart puss

2008-09-23 @ 15:43:47
Postat av: Natta

hahaha ja jag håller inte koll på dagarna (generad) =)

2008-09-23 @ 17:48:43
Postat av: nikkan

Uppdatera =)

2008-09-25 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0