Söndag

Idag har jag väl inte gjort så mycket.. vaknade först vid 9 men somnade om till 12 orkade inte gå upp så tidigt har vaknat tidigare dom senaste dagarna nu när jag varit sjuk. Har mest suttit vid datorn och faktiskt tänkt på att göra om min blogg lite grann så har suttit i photoshop i några timmar och gjort lite grejer till bloggen. Ikväll kommer nikkan och putte förbi på middag.. blir fläskfilé med vitlökspotatis och någon sås *gott gott*.. just det var precis inne på blondinbellas blogg och fick mig ett rejält litet skratt.. hon hade nämligen skrivit att hon snart ska åka till london och att hon ska shoppa för fullt, i hennes shopping ingick det ett besök till en affär vid namnet "primark" som hon hade skrivit ganska mycket om att det var så billigt och bra osv osv. Alltså nu vill inte jag skryta eller så men eftersom jag faktiskt är halv engelsk och har varit i england sen jag gick i blöjan så måste jag bara säga: PRIMARK HAR EXISTERAT I ÖVER 4 ÅR!!! hon fick det nämligen att låta som om hon var den enda som visste att den affären existerade och att man absolut måste handla där om man åker till england. Jag har handlat där varje gång jag varit i england och det har varit en hel del så diss på dig blondinbella. Hahaha. Nej nu ska man inte vara taskig men så är det. Nu ska jag fortsätta med att pyssla med photoshop det är ju faktiskt inte så enkelt, men KUL ^^


Ciao bella <3


Kommentarer
Postat av: Bumbum

Ha ha ha ha ha ha...jag skrattar så jag döööör!

"Primark har existerat i över 4 år", fråga din mamma om hon handlade där när hon var runt 30...

söt du är gumman!

2008-09-15 @ 00:16:46
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Natta

vadå fråga min mamma, hon handlade inte där när hon var 30? =P

2008-09-15 @ 00:58:22
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Bumbum

bara så du vet var kommentaren innan från Fatti....hoppas du får en super dag. Pöss

2008-09-15 @ 09:02:18
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0