Sorgsen..

Mmm.. precis vad jag känner mig, sorgsen och nere vet inte varför.. allt känns bara så jobbigt vill fly härifrån bara försvinna och vara för mig själv så känns de =S finns ingen jag kan vända mig till längre? vad har hänt? jag är bara ett stort frågetecken. Jag är så trött på att folk alltid ska ha åsikter och kommentarer om allt man tycker och tänker, fan alla vi människor är ju olika? fan ta och acceptera de andra känner.. så känner jag. Jag vill bara ha någon som är där för mig, som lyssnar, som stödjer mig och som finns där.. inte någon som säger till mig vad jag ska och vad jag inte ska göra. Orkar seriöst inte med sånt skit.. FAN FINNS BARA DÄR OCH LYSSNA! lyssna är allt jag ber om.

eroz ramazzottii - la cosa mas bella blir en repeat låt  för mig ikväll.. älskar hans röst, sättet han sjunger på och hans texter <3

Kommentarer
Postat av: Nikan

Jag finns här mig kan du alltid prata med =)

älskar dig syster

puss puss

2008-09-12 @ 10:02:33
Postat av: Anonym

hmmmmmmm

2008-09-14 @ 01:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0