Te echo de menos

TILL DIG!

precis det gör jag.. sitter och lyssnar på "bandolero" låten och minns du hur jag alltid brukade säga att hur jag kunde se dig dansa till den varje gång jag lyssnade på den? konstigt nog men bra nog så kan jag fortfarande se det.. hehe hmm, dina rörelser till musiken är att dö för jag önskar verkligen att jag kunde röra sådär på mina höfter precis som du gör och ha det där uttrycket med läpparna när jag dansar.. vet att jag har sagt det till dig ett antal gånger men its so true. Haha sitter och tänker igenom första gången jag träffade dig under den tiden.. jag kom gåendes på vägen med två killar i upplandsväsby där jag aldrig i hela mitt liv satt min fot, jag och killarna gick och små pratade lite och ditt namn nämndes.. såklart visste jag vem du var även fast jag aldrig hade träffat dig men var sååå nyfiken på att se dig för första gången! jag ville veta vem människan var som alla pratade om, hur du var som person, hur du såg ut osv.. du stod där eller ja man kan nog inte säga stod för du var inte direkt i "normalt" tillstånd men du hängde emot bron nära dit vi skulle och jag minns hur jag kollade på dig, skrattade lite och sa hej.. men av dig fick jag ett: eeheeje typ hahaha helt dygnrak *sött* när vi väl kom fram då jag dessutom skulle träffa ALLA andra för första gången också var jag väldigt blyg samt sjuk (inte sjuk i huvudet utan sjuk, sjuk) så stod du till höger om dörren med en massa tjejer ute på någon altan typ och jag minns hur jag kollade på dig och log.. medan du utbrister: MEN GÅ IN =D så jag gjorde som du sa, gick in tog av mig skorna och hälsa snällt på alla och hamnade tillslut i köket med mackan, stoffe, nico, carlos vad jag minns.. sen kom du in och frågade varför jag satt där ensam och hade blivit "dissad" och när jag precis ska säga det hör vi alla trummor hur högt som helst och fattar varför.. jag vet inte coolt men men vi alla vet ju hur de slutade. Dessutom kommer jag ihåg vad jag tänkte på efter den kvällen.. och det fick du säkert veta när jag kom förbi din skola den där gången.. jadu jag minns alla gånger och jag träffade dig i april för 1 år och 5 månader sen ^^ det roligaste är att minns allt i minsta detalj. Vi har mycket händelser som vi upplevt tillsammans och det är jag glad över hehehe hoppas du också är det. Mmm.. hoppas du läser det här inlägget jag skriver det är ju ändå bara du som fattar något av allt det här <3 och som du ser i början av texten te echo de menos SOM FAN! vi måste göra något åt det, de gör så ont att behöva känna så. Och du vet alltså du är inte den "normalste" människan jag har träffat men vet du vad? du är den mest roliga, snälla, charmiga, omtänksamma och konstiga men det är bara bra.. innan hatade jag människor som var som du är nu, människor som slänger ut saker som inte ens har någon betydelse? du har lärt mig att älska dessa människor. Jag tycker nu att de saker är de roligaste saker jag har hört och jag verkligen as garvar åt precis ALLT konstigt som kommer ut ur din mun och jag vill inte att det ska vara på något annat sätt heller. Jag skulle aldrig byta ut dig mot någon annan.. och jag kommer aldrig tycka att du är jobbig. Okej visst ibland säger jag "gud vad du är jobbig nu" men den är nog bara en sak jag säger för jag menar det egentligen inte. Alltså det är sjukt men jag har lärt mig så mycket av dig och du har öppnat så många dörrar för mig.. jag ser mer saker nu som jag aldrig sett förr och det är så grymt, det kan inte beskrivas.. eller jag kan inte skriva det i den här texten för jag kan inte förklara. Och jag kan sitta här i evigheter och skriva saker om dig för det tar ALDRIG slut.. precis det tar aldrig aldrig slut och kommer inte göra det heller.

Tu eres mi vida nena



Den här låten är det.. och jag vet att DU har hört låten förut men  för min skull kolla på den.
Pandilla X - Bandolero, TE AMO MUCHOOO.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Mi Madre me dice Bandoleeerooo porque soy un mujereo!"





Mi mujer Por la primera vez yo digo en mi mente que tu eres mi vida, mi sonrisa del dia, lo que me pone celosa, lo que me pone loca tu cuerpo, tu forma de ser tus ojos, tu aceptando a mi por mis locuras

jejeje te amo mucho mi vida ;)

<3<3<3<3<3<3

2008-09-14 @ 01:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0