Utmanad av bumbum & fatti

Vem?

Saknar du? Mr. Officer

Vill du döda? Jag är för snäll för att någonsin kunna döda.. haha

Rörde dig sist? Camilla

Vill du prata med? Har inte lust och prata med någon för tillfället är för trött

Vill du kittla? Fatti och bumbum för får jag dom och skratta, skrattar jag ännu mer

Sårade dig sist? Hmm.. någon som står mig väldigt nära men ingen jag kan nämna (och nej ni vet inte vem det är)

Gjorde dig riktigt glad senast? Alla människor som jag spenderade kvällen med igår =)

Fick du sms av senast? Favoriten

Är vackrast i världen? Alla är lika vackra


Jag utmanar T-t-t-iiina =D

Kommentarer
Postat av: Nikan

Tack för att jag får vara med =(

2008-09-07 @ 17:15:03
Postat av: Natta

Menar du på mina svar eller att också få dessa frågor? vet du vad.. skaffa en blogg syster.



PUSS JAG ÄLSKAR DIG MASSOR <3

2008-09-07 @ 19:33:37
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0