Vilket tjat haha

Ja eftersom en viss tjej av namnet fatti endast kommenterar om att jag ska uppdatera ska jag göra det också.. imorse började dagen med att jag vaknade av ett jävla ljud från vardagsrummet där min underbara syster nikkan satt och kollade på "the hills" med världens bas så fick öppna dörren och skrika kaaan duuu sääänka! usch vad irriterad jag blev jag som var så trött.. vaknade upp efter en sjukt rolig dröm, drömde att jag och nikkan åkt till alanya över en dag där bumbum och fatti hämtade oss med bil för att hälsa på dem på cesar för att sen typ efter några timmar åka hem igen till sverige helt konstig dröm men ändå så jävla rolig.. tråkigt att det bara var en dröm dock.

Gick upp, käkade frulle och började skriva på min krönika till skolan för att sen gå upp en snabbis till centrum som inte alls blev en snabbis, köpte 5 pack mappar till skolan och en snygg top från ginatricot. Men nu sitter jag hemma igen och försöker plugga, nikkan har precis lämnat mig för att gå till jobbet där det tydligen var kaos med alla nya kläder och system och så!

Jag undrar vart fatti och bumbum håller hus, de är aldrig inne på msn längre nu när jag är inne, pratar knappt med dom nu och det är TRÅKIGT för i miss them.. buhu..

Nej nu ska jag föröska plugga vidare så jag blir klar

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0