090402

Hej bloggen! hur mår ni? själv mår jag lite bättre.. har haft lite mensvärk men inget mer. Imorse vaknade jag runt tio och gick upp på en gång faktiskt och bytte om.. ville hänga med min mamma upp till centrum och få en nypa frisk luft har känt mig så himla instängd här hemma nu när jag har varit sjuk och allt.

Väl uppe i centrum efter att min mamma köpt de hon behövde bestämde vi oss för och ta en liten sväng i butikerna bara, kolla runt lite. Hittade ingenting speciellt som jag jag tänkte "åh den vill jag ha", tycker faktiskt alla kläder och skor just nu är riktigt tråkiga. Konstiga modeller och helt enkelt inget i min smak. Hmm.. fast dock kollade jag på ett par ballerina skor på dinsko, ett par vita som jag funderar på att ha till min student. Har ingen större lust och ha höga klackar på mig så.. men precis som min mamma sa till mig när jag kollade på dom så ska jag vänta tills min klänning från asos kommer för om den inte passar måste jag ju hitta en ny klänning och det är ju inte säkert att dom skorna passar då?

Nå nå.. slu pratat om det. Igår bestämde min pappa att han skulle bjuda hem en kompis som jobbar med honom på ambassaden, en engelsk kille som är ifrån England som har varit här i Sverige och jobbat i en vecka. Så idag när han kom hem, kom kompisen med som hette "Mike" riktigt trevlig engelsman och väldigt rolig och skön människa. Har suttit och pratat lite med honnom och mina föräldrar och skrattat en del också. Han är verkligen en person som jag tycker att min familj ska ha kontakt med fortfarande.. för han åker nämligen hem imorgon! lite tråkigt tyckte han men men.. han kommer ju komma tillbaka till Sverige på semester så det är ju bra. Vi fick ju hans adress och allt så de är bra =)

Till middag åt vi fläskfile i senapssås med potatisgratäng och grönsaker och till efterrätt blev de engelsk mincepie med vanlijsås *MUMS* vad gott det var! (dom som inte är vana vid engelskmat gillar nog inte dem)

Såhär ser de iallafall ut..



Och just nu har alla faktiskt gått och lagt sig, eller ja kollar på TV... och de ska jag fortsätta göra nu. Skriver blogg imorgon igen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjuu vill också ätaa :D

spikat

2009-04-03 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0