090404

Hej bloggen! gud vilket fint väder det är idag.. en dag som denna borde man sitta ute med sina närmaste vänner och grilla. Kanske blir och grilla i veckan nu när det är påsklov? får se.. vaknade upp imorse, käkade frukost och satt och kollade på TV-programmet "Malmvägen" det gav mig definitivt minnen och favoriten satt typ bara och skrattade, favoriten vet ju vilka de är som är med i programmet.. hemtrakterna ju ;)

Ikväll hoppas jag på utgång, orkar inte bara sitta här hemma ikväll.. så antingen går jag väl ut med mina vänner eller så åker jag hem till favoriten på filmkväll, kan vara mysigt och skönt det också. Har ju inte varit där på år och dar. Kommer inte ihåg sist jag var där, måste ha varit någon gång i Oktober-November förra året? hahaha konstigt...

At the moment sitter jag och kollar på "Miami ink".. ska väl äta om ett tag.

Nej men vill inte sitta här längre, hörs tomorrow...

BYE BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0