Bästa kvällen på länge!

Hej bloggen! igår var det lördag och det var nog den bästa lördagen på riktigt länge. Började väl dagen ganska sent, men mot kvällen blev jag lite piggare och gjorde mig iordning för och gå ut. Var väl lite förvirrat i början.. visste inte riktigt vad jag skulle göra mer än att jag skulle träffa favoriten.

Precis innan jag skulle gå bestämde jag och favoriten att jag skulle åka till favoriten så jag pallrade mig upp till centrum för och ta bussen, fick väl sitta cirkus 10 min och vänta på den men det var lugnt.. väl på bussen satt jag och pratade i telefonen typ hela vägen. Ringde nämligen Therese och Lollo och frågade vad dom gjorde och då var de på station så jag och favoriten mötte upp dom på station eller ja alla var redan där när jag kom men iallafall hehe.

Vi valde att gå och hyra film men när vi kom fram till videobutiken var det bäcksvart men dörren var öppen så vi gick in då sa ägaren att det var han som hade öppnat dörren och glömt låsa och att de faktiskt hade stängt och inget annat var öppet heller så Lollo drog hem till sig för att hon skulle jobba dagen efter och vi andra gick hem till favoriten och spelade något jätte konstigt spel som ingen utav oss fattade någonting av i början.. men när vi väl fick instruktioner av favoritens brorsa så gick det mycket smidigare och det var faktiskt skit kul! har inte skrattat sådär mycket på ett bra tag så det kändes jätte bra. Kände att jag behövde komma ut eller att jag behöver komma ut och sätta igång mitt sociala umgänge..

Efter några timmars spelande så gick iallafall Therese och avid hem till sig och jag och favoriten la oss och kollade på film som jag somnade till och tillslut somnade vi båda.

Ja såhär såg min kväll ut igår och idag har jag inte gjort någonting alls bara åkt hem och slappat, skönt det!

Chaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0