090401

Hallu! IGEN var det ett tag sen jag skrev i bloggen men jag har legat sjuk sen i söndags kväll med feber och kallfrossa, icke kul måste jag säga det har varit jätte jobbigt.. konstigt nog mår jag bättre på kvällarna än vad jag gör på morgnarna, men det är väl alltid så tyvärr.

Imorse vaknade jag upp och mådde lika dåligt som de övriga dagarna men min mamma tyckte jag behövde komma ut lite och ta lite frisk luft så det blev en vända upp till mataffären bara sen direkt hem.. har ingen större lust och gå ute och bli ännu mer sjuk så..

Väl hemma satte vi oss vid datorn och jag beställde min studentklänning från www.asos.com den var ganska enkel, riktigt söt och sådär men jag ska "fina" till den lite extra när den kommer (om den nu passar) har tänkt sy ett rosa sidenband i midjan som kommer passa jätte bra till min rosa "jacka" som jag hade tänkt och ha till.. vill ju inte att den ska se alldeles för enkel ut men det blir säkert as bra ;)

Ja jag har väl inte så mycket och skriva om egentligen, har ju bara legat hemma sjuk.. kollat på TV, film och mest sovit så inte sådär jätte spännande direkt!


Här är iallafall en bild på klänningen...



Snyggt med ett rosa sidenband i midjan? jooo men det tycker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0