090807

Heeej bloggen!
Hur är allt med er? hoppas det är okej..

Vaknade upp för drygt 1½ timma sen, har käkat lite frukost och nu sitter jag och beställer lite saker från H&M.
Blev ett 3-delat bikini set och en klänning på rean. Gick på totalt 200kr, grymt billigt. Hoppas bara allt passar nu då.

Känner att jag behöver en ny bikini till turkland! på tal om de.. hoppas jag verkligen att vi kan boka i början av nästa vecka när jag är ledig. Om flygbiljetterna ens finns kvar som vi kollat på. Kommer bli så jävla kul när vi väl åker.

Jobbar idag också, börjar 16 och slutar 22:15! jag avskyr och stänga.. kommer hem så himla sent. Dessutom ska jag upp rätt så tidigt imorgon för då jobbar jag 11-18, på söndag 8-15 och måndag 17-21. Har inte så många jobb-dagar kvar på Coop längre. Min sista arbetsdag är den 30e agusti. Känns helt okej och sluta! har jobbat där i 2 år nu och jag vill inte jobba på Coop hela mitt liv. Jag vill prova på något nytt.

Så snart blir det bye bye Coop. Tycker synd om dom som kommer jobba kvar där! haha men men...

Nu tänkte jag visa upp vad jag beställt sen ta och kolla lite på TV ;D

    
Klänningen som jag beställde och även hela de där bikini setet
som finns ovan på bilden plus att jag beställde bandeau toppen också.

Som ser ut såhär...



Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Lotta

De är svåra att få tag på i Sverige men det finns några få som säjer dom annars får man beställa från USA.

2009-08-12 @ 15:47:53
URL: http://brunkulla.blogg.se/
Postat av: Emmy och Hanna

fin blogg

2009-08-23 @ 12:58:10
URL: http://ambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0