Fredag den 28/8-09

Hej bloggen! har precis beställt boken, L.A. Candy av Lauren Conrad.
Kände att jag behövde en ny bok och läsa och eftersom jag varit frestad till att köpa den ett tag nu var det äntligen dags ;D

Vart lite annat små shopping idag också ett par ursöta örhängen från Pilgrim och ett nagellack från Isadora "wondernail"..

Och ikväll blir det bio med favoriten, vi ska se "Sommaren med Göran" ! har hört att den ska vara bra, framförallt rolig så det håller jag tummarna för. Nej nu ska jag vänta på att få lite mat i magen och underhålla mig med The Hills så länge.

Här kommer bilder på dagens inköp, men hittade tyvärr ingen bild på nagellacket men det var ett rosa som hette "Smashy Cerise, nr 119"...



  



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0