091205

Heeej bloggen! nej det var inte igår. Men vissa dagar känner man helt enkelt mer för och blogga än andra dagar och idag är en sån dag då jag vill blogga. Hoppas allt är bra med er.

Just nu kan det inte bli så mycket bättre känner jag. Jag har precis varit inne på cdon och impuls handlat lite. Cdon hade nämligen ett skit bra erbjudande på disney filmer och eftersom jag samlar, beställde jag några till min samling jag redan har =)

de hade:
1 för 99kr
3 för 249kr
5 för 399kr

Ehm.. och jag hade en liten rabattcheck som jag utnyttjade så självklart valde jag 5 filmer för 399kr (minus min rabattcheck. Så jag betalade bara ca 300kr totalt för filmerna + frakt. Och jag räknade ut att jag tjänade dryga 400 kr med deras erbjudande hihi.

WOHOOO! super bra ;)

Beställde: Mulan, Pocahontas, Bernard & Bianca, Bernard & Bianca i Australien och The adventures of Ichabod & Mr. Toad.

Och just nu sitter jag bara och kollar på "Daddy's girls" och väntar på favoriten =)

Hahaha ja det var väl allt för den här gången...

See ya don't wanna be ya

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0