091218

Tänkte skriva ett kort och snabbt inlägg idag, känner mig inte på topp i humöret för och blogga men ville ändå skriva några rader.

Var och hämtade ut mitt paket imorse och kom hem och provade skorna.. och visst passade dom men dom var ganska så trasiga lite här och var, så blev väldigt besviken på att personen som lagt ut dom på Tradera ej skrivit det i auktionen. Mailade personen jag vunnit dom av och hon kom med bortförklaringar men sa att hon självklart skulle stå för kostnaderna hos skomakaren.

Så jag gick upp och lämnade in dom hos skomakaren och han fattade inte vad personen hade gjort med skorna. Han tyckte väl jag var dum i huvudet som köpt dom.. men men vad gör man när man faller för ett par skor?

Hämtade även ut min blazer som jag beställt och den satt väl si sådär men jag valde att spara den iallafall, jag kan ju som sagt ha den och jag vill ju ha den på nyår!

Var även en sväng på systemet och köpte min nyårs dricka, blev en champange och 8 xider.

Nu lääängtar jag verkligen till nyår.. gör inte ni???

Längtar verkligen till 12 slaget ;)

Nääe nu ska jag kila! skriver ett till kort inlägg ovanför.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0