091226

Hej hopp! sorry inte bloggat på några dagar, men känner att jag varit rätt busy nu när det varit julafton och allt ;) har inte ens hunnit visa er vilka fina klappar jag fick på julafton men det kommer ska ni se.. har bilder och allt liggandes på datorn men just nu är jag hemma hos min syster så kan inte lägga upp dom!

Sov hos min syster igår tills idag.. vi ska kila upp till centrum och spana in mellandags rean, hoppas bara inte den är som de vanliga "reorna" butikerna brukar ha för det är bara SKIT saker, saker ingen köper.

Åt julmiddag igår igen med familjen, det var riktigt gott och mys. Jag kommer väl vara trött på all julmat nästa vecka för jag ska äta samma mat idag igen och även på söndag när jag ska på middag hos min syster hahaha.

Nej då! det blir skit bra =) jag älskar julmaten och man äter de bara en gång om året ändå.

Nu ska jag och min syster ta och få i oss lite frulle sen börja göra oss iordning så jag bloggar lite senare när jag kommer hem och visar vad jag köpt! om jag ens köpt något..

Vet en sak jag ska köpa iallafall för pengarna jag fick av min syster på julafton! ni får se vad de blir hihi

CHAO FOR NOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0