Bakat pepparkakor!

Heej! idag har jag varit så duktig och bakat lite pepparkakor, eller ja haha massor blev det =) men tur det mamma ska ta med sig några till jobbet och bjuda på julfika på juldagen.

Anledningen till att jag ville baka pepparkakor var för att jag inte gjort de i år.. inte heller har jag bakat lussebullar så kände att det var dags ;) kommer inte äta så mycket av dom men det var skit roligt och baka ändå.
Hahaha men det var jävligt svårt, för det första var degen så jävla hård och sen använde jag för lite mjöl under själva degen så den fastnade hela tiden så fick jag göra om massor av gånger. Och inte bara de första satsen som gick in i ugnen blev alldeles för tjocka och den andra satsen blev typ för tunna =P

Äsch men jag lyckades ganska bra! se efter själva ;) vad tycker ni?







=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0