Dagen innan nyår!

Wohooo! jag fick tillbaka min dator tidigare än väntat. Men fortfarande verkar inte viruset vara borta.. vet inte vad jag ska göra åt det =O hjälp någon?

Åååh ville egentligen bara skriva att det är nyår imorgon och jag längtar som FAN.. det ska bli så himla mysigt och äta middag hemma hos Annika imorgon med alla och sen åka vidare och träffa favoriten och kompisarna. Har ju laddat upp med dricka, hoppas de räcker bara ;D jag kommer väl inte kunna stå på benen imorgon natt haha.

Har suttit och målat naglarna fina och noppat ögonbrynen.. blir och raka benen lite senare så att jag slipper göra det imorgon. Allt annat jag ska göra imorgon kommer ta så himla lång tid. Locka håret, sminka mig, klä på mig, duscha osv... :P

Blir detta och dricka imorgon bland annat:





Njaeee. det var allt för idag. Bloggar imorgon en snabbis innan jag går ut..

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0