Jag vann!!!

Heeej bloggen! jag tror det absolut bästa har hänt mig idag.. som ni säkert inte vet så följer jag Izzas blogg som var med i programmet "Mammas pojkar". Och härom dagen så när jag var inne och läste hennes blogg (vilket jag gör varje dag) så hade hon en tävling i bloggen och självklart var jag med.

Man skulle lämna en kommentar och den som hade bäst anledning till och vinna julklappen skulle vinna! och jag skrev direkt vad jag kände från hjärtat och nu ikväll när jag gick in för och läsa hennes blogg så stod min kommentar på hennes blogg och jag var VINNAREN!

Alltså jag är SÅÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAAD =D

Jag kommer få hem världens erotik paket och jag är super lycklig! ;)

Det här är i julklappen (se bild)

Har precis mailat Izza, så hoppas hon inte glömmer och läsa hennes mail.
Jag ser fan upp till henne, hon säger precis vad hon tycker och tänker
I LIKE IT!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0