Lördag 19/12

Heeej bloggen! idag är jag super trött från gårdagen.. gick ju på bio med favoriten och såg filmen "Avatar" och faktiskt så var den inte alls som jag hade trott. Den var riktigt riktigt bra. Absolut en film jag rekommenderar till er och gå och se eller bara vänta tills den kommer ut på DVD ;)

Filmen började klockan nio igår kväll och den var klar vid 12 igår kväll/natt. Och mot slutet hade jag fruktansvärd huvudvärk eftersom jag knappt sov något dagen innan under natten. Eftersom vi gick på premiären var det fullsatt med folk men vi hade reserverat platser och vi fick absolut dom allra bästa!

Var väldigt skönt att det inte var jobbigt folk som var och såg den igår, alla var knäpp tysta och skrattade bara när alla gjorde det hehe.

Ja så idag har jag inte alls gjort mycket.. jag och favoriten vaknade runt 14, eller ja jag gjorde det iallafall =) har bara legat och slappat dvs. kollat på TV!

Och gör detsamma nu och tänker fortsätta med det så vi hörs imorgon skulle jag tro...

Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0