Mellandagsrea och julklappar!

Japp! nu har jag varit i centrum och shoppat lite. Blev dyrare än jag velat men nu är de färdig shoppat här i Sverige. Får shoppa sen i England i Januari när jag åker dit för där är allt mycket mycket billigare.

Primark som gäller när jag är där ;P

Nej men det jag köpte i centrum var JetSet klockan i vitt, en pyjmas, en tröja från Ginatricot och en liquid eyeliner.

Jag lovade ju att visa vad jag fick i julklapp så här kommer lite bilder! enjoy ;)







Hihi, detta fick jag som är ovan: Underkläder, Chanel örhängen, Buddha lampa, Prison Break boxen nr3, Pengar (som jag la till och köpte JetSet klockan för), Sängkläder, Popcornmaskin, Motionscykel och drick glas.. tills när jag flyttar hemifrån. När det nu blir av ;D

Och så fick jag en resa till ENGLAND med min mamma i Januari som jag nämde ovan.

Bästa julen. Riktigt glad för allt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0