Ny idé!

Jaha nu har jag gått och fått en ny idé.. ovanligt? näe =D

Jag ska börja samla på "Absolut vodka skal". Jo.. jag tycker dom är häftiga och skit snygga. Tycker det skulle vara skit snyggt och ha dom stående på hyllan hemma! och jag har en speciell plats där jag vill att dom står måste bara rensa på all sprit jag faktiskt har stående förutom två champange flaskor som jag fick när jag tog studenten, för dom ska jag spara tills jag blir riktigt riktigt gammal hahaha.

Ja.. men fan det här tycker jag låter bra! jag samlar på en sak hittills och det är på disneyfilmer. Så det här ska bli min andra sak jag börjar samla på.

Såhär ser några av skalen ut:



<3


Kommentarer
Postat av: Mia

hihi nu förstår jag varför du var avundsjuk :)

2009-12-26 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0