Snökaos ute idag..

Ja, det är riktigt mycket snö ute idag! både på marken och det faller ner precis lika mycket från himmelen. Det ser så vackert ute men det är inte lika kul när man vill gå ut i det där ovädret.

Skulle ha begett mig upp till centrum med min syster, men ingen av oss vill ut i det här kaoset haha så vi ska avvakta lite och se om det snart slutar snöa!.. samtidigt känns de väl som att man inte ska klaga. Jag menar jag sa ju faktiskt att jag ville ha massor av snö till julafton och nu verkar det som att min önskan gick i uppfyllelse.

*Peppar, peppar slå i trä*

Nja det finns inte så mycket och göra..  så jag ska nog ta en dusch och klä på mig nu. Sätta mig och glo tv tills jag ser hur vädret blir om någon timma eller något. jag kommer ändå behöva ge mig upp till centrum för har förhoppningsvis två paket och hämta ut. Kavajen jag beställt och mina stövlar som jag vann på Tradera.

Så ja.. jag bloggar lite senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0