tisdag

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton och det märks både inne och ute! Inne sitter allt julpynt uppe, granen (för och inte nämna alla julklappar som ligger under hihi, min familj verkar ha varit väldigt snälla i år.. visst tomten?) står framme och det fjärde adventsljuset är sist kvar att tändas.

Och ute är det riktigt kallt, människor är ute och julhandlar och massor av snö ligger på marken.. åh det är så underbart tycker jag =)

Skönt att man snart handlat klart alla klappar... har bara en person kvar och handla åt, en mycket speciell person =D hehehe

Fick mitt paket från H&M idag också med min nyårs tunika i och även fast den inte riktigt såg ut som jag hade trott från början blev hela outfiten J*VLIGT snyggt iallafall, om inte bättre ;P I'M LOOKING FORWARD TO NEW YEARS!

Dessutom beställde jag en snygg "boyfriend" blazer idag som borde komma på torsdag som jag tänkt ha på mig som "jacka" på nyår. Och NEJ jag kommer ej frysa. Kommer ha halsduk och vantar plus att mina kläder är rätt så varma haha "säger vi". Men vill man vara fin får man lida pin.

Njae.. nu tycker jag att ni får två fina bilder som jag tagit, kanske bloggar lite senare igen!


Såhär såg det ut, utanför mitt fönster för ungefär en vecka sen...


Och såhär såg det ut tidigare idag...


Hörs senare.. CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0