Tradera

Ja! jag är BESATT av Tradera.. men anledningen till att jag bloggar såhär sent är för att jag suttit uppe för och buda på ett par stövlar som jag verkligen ville ha. Det är ett par stövlar som jag hade för typ 2-3 år sen som var mina favoriter som tyvärr gick väldigt sönder eftersom jag valde att INTE klacka om dom =/

Men sen var jag ute och kika på Tradera och hittade dom nya i min storlek så nu passade jag på och fightas med andra på tradera för och vinna dom och jag VANN =D vann dom för totalt 200 lappen med frakt och allt. Tycker det är ett kap. Men denna gång SKALL jag klacka om dom så de håller längre, punkt slut haha.

Det ända lilla problemet är att jag inte är helt säker på om jag hade 40 i dom sist eller 41... dessa är nämligen i storlek 40 så jag håller verkligen tummarna för att de ska passa mig, men de löser sig nog!

Här kommer lite bilder på dom iallafall.. sen ska jag lägga mig och sova...



GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0