090209

Jaha vad har jag gjort idag då? blev väckt 9 imorse, låg kvar i sängen en halvtimma eftersom jag fortfarande var trött. Runt 10 bestämde jag mig för och äta lite frukost.. blev 2 mackor med ost och ett glas mjölk. Gick tillbaka till sängen och låg och kollade på TV tills jag bestämde mig för att bjuda över favoriten, vi har alltid lika kul ;P

Så favoriten kom väl hem till mig runt 12 och var kvar tills jag skulle till jobbet. Tvingade med favoriten till tuben, för ville inte sitta där helt ensam och vänta på den. Tack för det! usch.. så trött jag var påväg till jobbet och var nog ännu tröttare på jobbet jag bara stod och gäspade hela tiden. Kunderna måste ha tänkt "vad gör du här? gå hem och sov" nej men haha ni förstår det ser liksom inte så bra ut framför kunder och gäspa sådär.

Tog en promenad hem från jobbet när jag hade slutat, behövde lite frisk luft och hade ingenting att åka på. Väl hemma så lagade jag "spaghetti a la ****" (kan tyvärr inte skriva namnet, pga personliga själ). Men det var iallfall spaghetti med köttfärssås och det var *MUMSILIBABBA* gott. I liked, I liked <3



Och ja just nu har jag kollat på PB och nu ligger jag och kollar på "A shot at love with Tila Tequila".. ska väl nog försöka sova snart, blev sent igår och som sagt tidigt imorse. Och känner att jag inte orkar vara trött imorgon, inte för att jag ska göra något speciellt men ändå liksom.

Vill vara pigg och glad :D

Nå, nå har inget mer och skriva för ikväll.. vi hörs imorgon istället.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0