090217

Ligger i sängen och lyssnar på Dirty Dancing låten, "I had the time of my life" den är så myyysig! Innan satt jag och kolla på TV med mamma ute i vardagsrummet.. började med att vi kollade på en brittisk dokumentär som vanligt haha som handlade om hur allt fler kvinnor väljer att föda hemma, speciellt i USA och i England. Förstår mig inte riktigt på det så helt hemskt ut, värsta smärtan utan något till hands liksom. Fy jag ska aldrig skaffa barn, vågar inte när man ser hur mycket kvinnorna lider.

Sen blev de en film som gick på Hallmark, brukar inte kolla så mycket på den kanalen för jag tycker dom bara alltid visar samma serier eller filmer hela tiden som man redan har sett, som liksom har gått i flera år. Men de finns en film på den kanal som är baserad på en sann historia som jag har sett ett antal gånger och den är faktiskt bra och min mamma hade inte sett den så vi satt och kollade på den, min mamma verkade också gilla den så de var ju bra.

Hmm.. ligger och funtar på om jag ska kolla på "Red Dragon" som är på just nu på TV3 men jag tycker den är så himla läskig, eller ja tycker hannibal lecter är riktigt läskig. Äsch.. jag struntar i och kolla på den, får se den någon gång när jag inte är ensam ;)

Tänkte skriva också att jag inte uppdaterat bloggen på någon dag sådär bara för att jag knappt har kommit in på blogg.se, sidan har varit så himla seg och sen har det kommit upp error för mig hela tiden. Har ni också haft samma problem? jag börjar nästan bli lite trött på att blogg.se för de är nästan alltid något fel på sidan. Men jag hoppas det är löst nu iallafall annars kommer det ta evigheter att publicera det här inlägget.

- Chaooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får se den med mig baby

:D

2009-02-18 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0