090220

Det här var en dålig start på morgonen. Fick precis ett sms av min syster i England om ringen jag hade beställt, det är tydligen en massa strul och nu helt plötsligt säger dom att ringen inte finns i min storlek även fast det står att den gör det. Så nu har jag inget annat val än att hitta en ny ring i min storlek och de är ju lite jobbigt och tråkigt eftersom jag verkligen ville ha den ringen jag hade pekat ut. Men men.. vad ska jag göra liksom.

En lite roligare nyhet är att favoriten är påväg till Älvsjö mässan eller ja favoriten är där nu och som ni kanske vet så har bloggaren Kenza gjort en massa armband till sitt projektarbete i skolan (UF-företag) och säljer dessa armband där. Så jag har bett favoriten köpa med sig hem ett armband till mig och skulle ringa mig när favoriten stod vid Kenzas monter och säga vad de fanns för några kvar.. nu är det bara och hoppas på att dom inte är slut. Känner mig lite ivrig!

Nu tänkte jag äta lite frukost så vi hörs senare och då skriver jag hur det har gått med ringen och med armbandet ;)



Bild lånad från www.kenzas.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för titten. Jättefin blogg du har.

2009-02-20 @ 11:25:05
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Då ber jag om ursäkt, såklart!

Ska kolla igenom din blogg nu :)

2009-02-20 @ 11:40:14
URL: http://familyaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0