090223

Godmorgon nu har jag vaknat och det blev inte alls lika sent som i helgen, tur det för man blir bara tröttare ju längre man sover. Somnade väl ungefär vid 3 tiden så jag har fått mina 8 timmars "beauty sleep" vilket är skönt. Drog precis upp rullgardinen för och få lite ljus in i rummet och blev helt paff, de har snöat ännu mer och det är fullt med snö både på marken och på alla träd. Jag som trodde att våren var påväg? hade tydligen helt fel.. när ska det här vädret försvinna egentligen det är snart mars månad och då vill man ju inte ha snö längre, snön har snart varat i ett halv år känns de som eller vad säger ni? vi behöver sol, så man börjar känna sig piggare.

Idag händer väl inte alltför mycket, förutom att jag börjar jobba vid 17 och slutar 21, bara fyra timmar så de är väldigt skönt. Vad gör man inte för pengar haha?

Nu tänker jag laga ihop lite frukost så vi får höras lite senare. Hoppas ni läsare får en underbar måndag...



Kommentarer
Postat av: H A N N A

svar:

Okejokej, tack! :)

Kul att du gillade den :)

Lägg gärna till mig på bloglovin.

Ha en bra dag!

Kram :)

2009-02-23 @ 12:44:02
URL: http://fabu.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

jag känner mig redan piggare när det är ljusare ute :)

Ha en bra start på veckan:)

2009-02-23 @ 13:05:32
URL: http://halshammar.se
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:39:06
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0