090224

God morgon... nu är jag vaken, pigg och glad. Idag blir det nog en sväng in till stan med favoriten och shoppa lite... jag har nämligen fått för mig att jag ska börja göra mina egna armband efter lite inspiraion så blir nog en titt in på panduro och pärlshoppen, jag kommer med mer information när jag har fixat ihop allt.

På tal om arbmand så har jag beställt ett underbart armband som jag sitter och väntar på, men jag låter det bli en överraskning så får ni ser hur det ser ut när de kommer ♥

Nu ska jag nog sätta mig och pyssla lite med mitt projektarbete.. håller på med ett arbete om jeans, ska skriva om jeansens historia och en massa saker och såhär ser det ut just nu, men är inte färidgt jag ska skriva en massa inuti scrapboken.

Vad tycks??


Framisdan


Baksidan


Kommentarer
Postat av: Maria

ok..

jag sitter och kollar bloggar..ska strax gå och packa inför fjällen..=)

2009-02-24 @ 11:55:32
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Idag ska jag baka semlor! Vad ska du hitta på idag?

2009-02-24 @ 11:56:06
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0