Buhu

Hej hej!

När jag var i England så beställde min syster där borta en ring till mig som jag valde ut och gav henne pengar för. Sen fick jag reda på för kanske en vecka sen att den skulle komma den här veckan så jag har gått och hoppats och hoppats på att den ska komma fram till Sverige men så fick jag reda på i helgen av min mamma att min syster hade ringt och sagt att när hon hämtade ringen och kom hem hade dom i affären skrivit en annan storlek på pappret än den storleken min syster hade angivit på pappret när hon beställde den.. suck tänkte jag och blev rätt så sur när jag fick veta det.

Och tyvärr så har det snöat så mycket i England dom senaste dagarna och hela landet står typ "stilla" barnen går inte i skolan, folket jobbar inte osv osv.. så min syster kan inte ens ta sig till affären med bilen pga vädret! så nu får jag gå och vänta och vänta tills hon kan ta sig dit och tills jag får svar från henne.

Är verkligen så himla ledsen för jag vill HA ringen så mycket =(



Denna underbara ring är det jag väntar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0