Jobbet...

Ja nu ska lilla jag kila iväg till jobbet.. känner verkligen ingen lust och gå ut i den här vädret, så kallt. Ringde tidigare till jobbet och det har tydligen varit helt dött idag pga att det är sportlov. Så hoppas på att det är lika dött när jag kommer för jag brukar alltid komma till jobbet när det är rush. Kanske kan hoppas på att få gå hem en timma tidigare också? Men de tvivlar jag verkligen på...

Nej nu ska jag sätta på mig jacka och skor och bege mig till tunnelbanan. Jag skriver ett inlägg när jag kommer hem =)

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ja visst :D

rösta på mig som måndadens blogg, se inlägget :)

2009-02-23 @ 17:32:06
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: carina

Sen när fick man få hem tidigare ifrån Coop :P Händer ju ytterst sällan xD



Men hoppas du får en bra kväll på jobbet.



Kram

2009-02-23 @ 18:04:26
URL: http://thegreatcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha så kul på jobbet ;)

2009-02-23 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0