Lets dance

Usch.. förstår inte hur folk röstar? alltså helt seriöst, Hasse var absolut inte den som dansade sämst ikväll och ändå åkte han ut! dom som dansar värst är liksom fortfarande kvar i tävlingen. Folk röstar ju inte på hur dom dansar dom röstar ju enbart bara på personligheterna. Fy vad jag tycker det är dåligt men men..



Ville inte skriva så mycket, har redan skrivit massa inlägg idag så nu ska jag lägga mig och kolla klart filmen som går på 3an, kommer inte ihåg vad den heter!

Så vi hörs imorgon, om jag inte är alltför upptagen ;)

S-s-s-ecret!!!!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Neeeej inte Hasse :(

2009-02-06 @ 23:55:47
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0