Lördag kväll...

Heeej bloggen! har precis kommit hem från middagen ute som jag och favoriten var på. Vi bestämde oss för att äta ute idag och eftersom vi båda har varit alldeles sega eftersom vi sovit för länge blev det och äta på restaurangen inte långt ifrån mig. Vi båda beställde fläsknoisette med pommes, bearnaisesås och rödvinssås... alltså det var sjukt gott, speciellt när man har gått och varit sådär himlans hungrig. Då är nästan alla mat god!

Ja, ikväll blir de väl inte och göra så mycket, favoriten sitter just nu och spelar lite xbox och jag sitter framför bloggen och bloggar lite samtidigt som jag kollar runt på nätet. Var inne en sväng på nelly.se och kollade på lite armband, vill verkligen beställa har nästan blivit besatt av armband nu. Men gör nog det imorgon! sen var jag inne en sväng på Ginatricot.se också hittade lite schyssta saker där med.

När vi bestämt oss för att lugna ner för kvällen ska jag ta och göra lite vaniljglass med banan och ljus sirap *MUMS*

Nej men nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet.. vi hörs senare, ciaooo
 

Kommentarer
Postat av: Clara Carlberg

sv: Åh tack! :D <3 jag kollar på Melodifestivalen :D dd? <3

2009-02-21 @ 20:54:39
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

hur gör man så klockan syns där uppe som du har? :)



Vällingby centrum, fett nice :D

2009-02-21 @ 21:03:40
URL: http://unik.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

vilken mysig kväll:)

2009-02-21 @ 21:26:06
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0