Vad har hänt?

Det kom fram idag.. hmm, jag är ju i vanliga fall en tjej som älskar och shoppa. Jag avgudar kläder, väskor och skor men jag minns inte sist jag shoppade? och jag känner ingen direkt shopping lust heller. Jag brukar liksom känna "fan idag vill jag shoppa, jag är på shopping humör" men inget alls hittills iallafall.

Bara för att jag sitter och skriver det här nu kommer jag bli shopping sugen imorgon haha. Nej men typ.. ikväll ska jag ta och kolla på..

- Unga mödrar 18:30
- Gränspoliserna England 20:00
- Knutby - vägen hem 21:00
- A shot at love with Tila Tequila 22:30

blir nog en intressant TV kväll! ska nog bli mest intressant och se knutby - vägen hem, tycker det är så himla hemskt usch, förstår inte hur vissa människor fungerar. Se till och kolla på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0