090113

Hellooo!
Idag är det tisdag och har inte hänt alltför mycket.. har varit hemma och umgåts med min mamma, känner mig lite hängig och så. Har haft huvudvärk i flera dagar nu och ont i halsen (stackars mig).
Har precis suttit och pysslat lite med min nya hemtelefon, är så nöjd med den! älskar att inhandla nya grejer jag blir så himla glad haha jag vet inte varför. Men jag ska berätta anledningen till varför jag har en ny hemtelefon.. det var nämligen så att när min kära pappa fixade mitt "nya" rum så köpte han en ny telefon till mig som skulle passa in till mitt rum och visst den var väldigt snygg och elegant men den SÖG och då menar jag sög. Den dog efter ett tag när man pratade i den, gick jag ut i vardagsrummet bröts samtalet och massa mer.

Så häromdagen sa jag till min kära pappa att jag ville köpa en ny telefon och han gav lite förslag på telefoner (för det är min pappa bäst på, han vill göra saker som han tycker är bäst) men ingen fall mig i smak. Och pappa bara tjatade om att jag var kräsen, han tycker jag är kräsen när det gäller allt. Tillslut lämnade vi tillbaka min gamla telefon som inte fungerade som den skulle och köpte en ny telefon, så nu är jag glad och den här fungerar som den ska WOHO!

Jaha vad ska man göra nu då tro? kanske kolla någon film.. hmm får funta på den ett tag.
Var inne på www.missbella.se och skulle beställa lite snygga örhängen, dom har nämligen en superbra rea och alla deras produkter är otroligt billiga men fattade inte rikitgt deras betalnings sätt så nu sitter jag och väntar på ett mail ifrån dom.. hoppas det kommer snart så jag kan beställa =)

Nej nu har jag bestämt mig, ska kolla på lite filmish ;) hörs senare! pöss på er alla



Min nya SNYGGA hemtelefon, Grrr...

Kommentarer
Postat av: parschi

hej hej.

så trevligt att du hittade till mig.

men du har som mååååånga andra missat min avslutning på inlägget. :-D

"I WISH"



men SÅ ska jag ha det i mitt hus i framtiden ;-D

2009-01-13 @ 19:07:20
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

åh men thanks a lot! :)

2009-01-13 @ 19:19:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Kim

tack detsamma !:)

2009-01-13 @ 19:40:39
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack detsamma!

2009-01-13 @ 21:48:29
URL: http://kinkz.blogg.se/
Postat av: Anonym

EY ring mig

2009-01-16 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0