090114



Godmorgon Kära bloggare!
Måste bara säga hur trött jag är.. jag förstår inte varför jag bara sover och sover. Jag kan sova hur länge som helst och ju längre jag sover ju tröttare blir jag.. jag försöker verkligen gå upp tidigt så att jag bara sover 8 timmar per natt men tror ni att jag klarar av det? nej precis.
Idag ska jag hem till min syster och fixa min nya mobil som jag borde ha fixat för länge sen! och hon slutar klockan 3 så det blir bara för mig att sitta och invänta tiden. Innan jag åker för och möta henne på jobbet så ska jag gå upp till posten och hämta ut mitt paket från www.nelly.se. Ni vet innertofflorna som jag beställde? =)

Så jag tänkte att jag skriver mer blogg ikväll och lägger upp bilder på hur tofflorna ser ut IRL (in real life) ;)

Puss och kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0