090122

Godmorgon allihopa!
Har sovit så himla dåligt inatt.. undra vad det kan bero på? vaknade ganska så sent idag, runt 11 tror jag klockan var men jag var iofs vaken tills 3 imorse och låg och pillade på mobilen. Idag är det jobb dag för mig jobbar 16:30-22:15 men innan dess ska jag kila upp en sväng till centrum med min mamma och handla lite saker som vi behöver.

Blev inte direkt några "bra" inlägg igår.. var lite deppad men så är det ibland. Hoppas ni inte slutar läsa min blogg för det! Just nu sitter jag och kollar på hem till gården på 4an haha, jag tycker faktiskt att det är ett bra program! men det kanske är bara för att jag själv är engelsk?..

Det börjar närma sig helg och jag är osäker på vad jag ska göra. Vad ska ni göra i helgen?!?
 

Over and out

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag läser iallafall :)..

2009-01-22 @ 22:13:10
URL: http://nicolasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0