ÄNTLIGEN har jag internet!

Ååååhh jag blir så frusterad.. har inte haft någon anslutning till internet på hela dagen och när vi ringde vårt bredbands bolag så påstod dom att vi inte skulle ha internet på ett par dagar men så nu försökte jag och jag sa till mig själv "snälla kan jag ha fått anslutningen tillbaka" och vips så hade jag det, måste ha haft ren tur bara.

Så tyvärr har jag inte kunnat skriva i bloggen på hela dagen eller svarat på några kommentarer men gör det nu så! Idag har det inte hänt så mycket, har pluggat lite (till förvåning, är dålig på att plugga) men har suttit och arbetat med mitt projektarbete till skolan som handlar om jeans. Ni får se lite senare hur resultatet blir.

Till middag idag blev det tacos som var otroligt gott nästan för gott haha och till efterrätt blev det en kokosboll.. har precis suttit och kollat lite på semester svenskar med mamma men nu sitter jag som sagt här. Ska faktiskt ta och fortsätta plugga lite med hjälp av internet innan anslutningen försvinner igen ;P

Hoppas iallafall att ni har haft en bra dag och ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon igen!

Sorry känns dåligt att jag inte skriver mer men ibland måste man prioritera plugget =O

chaooo

Kommentarer
Postat av: Minaa

TAAACK !! =):)

2009-01-28 @ 21:49:13
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0