Dags för uppdatering, fy skäms!

Ja nu skäms jag.. har inte uppdaterat bloggen på några dagar, inte bra! Men jag ska ta och berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna som har varit. I fredags var jag faktiskt med min mamma, först var vi ute och shoppade till lite grann och med mig hem fick jag en jacka från H&M, en sjal och ett par örhängen. Inte så värst mycket grejer men iallafall.

Senare på kvällen satt jag och mamma och kollade på "Lets dance".. mycket tråkigt att blondinbella åkte ut, hade velat se henne lite längre in i programet och se hur mycket hon hade kunnat utvecklas men men.. sånt är livet ibland tyvärr! bad luck there bella.

I lördags åkte jag, mamma och pappa en sväng till Ikea behövde lite grejer mitt sovrum. Köpte en ram, ljushållare, en pläd och två nya kuddar till sängen. Blev även en sväng till citygross för och handla lite mat. Framåt kvällen kom favoriten hem till mig och vi bestämde oss för att gå ut och äta middag, det stod mellan kina restaurangen här i närheten där jag bor och popollo en restaurang precis brevid mitt hus kan man säga. Efter en lång diskussion blev det kina restaurangen och vi käkade 4 små rätter *mums vad gott det var*. När vi gick från restaurangen bestämde vi oss för att gå och hyra film blev 3 filmer vi hyrde.. "Dumpad", "Shrooms" och "Systrar i jeans, andra sommaren". Dock var inte shroom filmen någe bra alls, så ni vet ifall ni har tänkt och se den någon gång!

Idag är det ju söndag och favoriten åkte hem för en timma sen drygt, nu sitter jag och kollar på TV, "Are you smarter than a fifth grader" hahaha det programet är så himla roligt, barnen kan mer än de vuxna ;P

Nu blev jag så sugen på att visa vad jag har köpt så här får ni lite smått och gott!


Hittade tyvärr inte bilder på de andra sakerna jag hade köpt. Så de här får duga ;)



Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Jättefiiina grejer :D



aaah precis, nee jag ser inte på lets dance men jag hör väldogt mkt om det. sdkönt att hon är ute på ett sätt. Hennes fjortis läsare var väl ute och söp på fredagen så det inte kunde rösta ;)

2009-01-25 @ 17:54:00
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0