Dokumentär vecka eller vadå?

Det verkar som att det är en dokumentär vecka. Häromdagen kollade jag ju på dokumentären om "trädmannen" nu ikväll sitter jag och kollar på en annan dokumentär som heter "Bröstmjölk till salu" och handlar om...

"Brittisk dokumentär från 2008. Här utreds fördelar och nackdelar med bröstmjölksdonation. Vi möter några av det allt större antal kvinnor som delar med sig av sin bröstmjölk. Det finns de som köper, säljer, ger bort och även de som matar andras bebisar".





Vad tycker ni om det här med amming.. jag menar dom här kvinnorna i dokumentären ammar ju andra mammors barn också? är det normalt? och dessutom ammar dom barn som är runt 4-5 år?

Hmm...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Hej, jo idag är det bra :) Hur har det vart själv? :) Just nu sitter jag och svarar på kommenterar. Själv då? :)



Nä, jag tycker det är fel att amma andras ungar.. Det räcker gott och väl med sin/sina egna.

Och det är sjukt att amma sitt barn till 4-5år åldern, dom börjar ju snart skolan :S Sen vet jag inte hur länge man ska amma dom, men 4 år är för länge!

Vad tycker du själv?

2009-01-27 @ 21:31:46
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Tack kul att höra! :)



Hmm... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga omdet :P

2009-01-27 @ 21:45:41
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0