Hahaha

Kan inte sluta skratta.. vi har precis spelat wii fit, jag, min syster och min pappa det var så himla roligt men nu har jag så himla ont i benen och armarna jag märker hur jävla otränad jag verkligen är! får ta och jobba på det där nu när jag har wii ;) nästan så att man inte behöver gå på gym när man kan göra allt hemma och ha det mycket roligare. Man kan ju lyssna på musik och allt samtidigt hihihi ^^



Sen provade jag på att spela "hells kitchen" det var iofs inte lika roligt som wii fit men de gick ju och spela, var rätt kul och höra Gordon säga svärord så fort det inte gick bra för mig hahaha..

Nu till något helt annat.. när jag var uppe i centrum idag köpte jag ett par örhängen! ett par leopard från divided på H&M så fiiina, kanske visar en bild imorgon för hinner inte ladda upp en bild nu! för jag ska ta och kolla på "Lyxfällan"..

Så vi hörs imorgon..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0