Kommer hem pa tisdag!!!

Yepp, jag kommer hem pa tisdag kvall.. kanns bade bra och daligt! vill inte lamna min familj och slakt men vet att jag maste hem, sverige ar liksom mitt hem och jag vet att jag har nagot jag maste komma hem till. nagot jag inte kan leva utan..

Idag har det inte hant sa mycket.. blev en svang till meadowhall med min syster och hennes dotter for lite sista shopping blev lite grejer fran primark, next och warren james (ett jatte fint halsband) I LOVE IT hehe ^^

Sen nar vi kom hem blev det lunch, efter det spelade jag monopol med barnen.. ville dra ut lite pa tiden var sa langtrakigt att bara sitta hemma och inte gora nagonting.. jag har varit van alla dessa dagar att vara ute och gora saker liksom.. efter spelet blev det middag och nu kollar vi pa en film! Har dessutom typ packat min vaska redan haha den ar fylld med grejer aven fast jag inte riktigt kopt massor.

Nu ska jag saga mina sista ord och kolla klart filmen.. TE ECHO DE MENOOOOOOOOOOS MI NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CHAOOO  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0