Sen uppdatering jag vet!

Ja har inte hunnit eller tänkt på att uppdatera min blogg från det att jag kom hem från England men tänkte skriva några rader nu.. jag hade en jätte skön semester dom elva dagarna när jag var borta, inte för att jag gjorde så mycket var mest med mina systrar och deras barn och försökte shoppa men precis som här hemma i Sverige var det mesta bara rea plagg så hittade inte så mycket som jag hade hoppats på.

Köpte underkläder, några toppar, myskläder, tofflor och sånt.. bas grejer helt enkelt! Får inte glömma att nämna min nya plattång och krulltång som är helt UNIKA, dom är bäst helt enkelt <3 LOVE =)

Har inte hänt så mycket här hemma under dom dagarna jag varit hemma, har jobbat och umgåts med familj/vänner. Mår inte så bra idag, vaknade upp med huvudvärk och ont i halsen.. börjar nog kanske bli sjuk som resten av min familj. Alla går runt och hostar och snyter sig *fy vill inte bli sjuk*

Jag tänkte lägga upp lite bilder från England så, ENJOY!!!

 
 

Miss my folks over there =(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söt du är. Jag vill också gå på sånt gymnasium? Var finns det? Och vad kan man bli av det?



Fin blogg!:)

2009-02-21 @ 21:19:36
URL: http://jenneye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0