Sjuk och allt suger...

Som jag skrev i tidigare inlägg börjar jag bli sjuk och känner att min kropp är helt borta, jag orkar inte göra något och eftersom jag tycker synd om mig själv bestämde jag för att beställa lite saker från nätet för att känna mig lite gladare haha (vilken ursäkt) jag vet..

Gick in och kollade på www.nelly.com och hittade ett par friis&company innertofflor som såg hur mysiga som helst ut sen gick jag in på www.ellos.se och hittade två söta tunikor som jag beställde! Nu är jag lite gladare.. har känt mig så sur och irriterad idag bara för att jag inte mått bra, så passa på och spana in vad jag har beställt ;)




Tofflorna kostade 120:- och både tunikorna 99:-/ var

PRIMA TYCKER JAG =D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0