Underbar dag

Sitter just nu med ansiktsmask.. bestämde mig för att "ta hand" om mig själv idag, så jag har tagit bort mitt gamla rosa nagellack som jag hade på tårna och fingrarna för att sen måla dit med svart nagellack.. det är faktiskt ovanligt att jag ska prova på svart för jag är en sån där tjejig tjej som bara typ använder rött, rosa och lila.

Så nu är mitt ansikte helt stelt hahaha känns faktiskt lite roligt och det bränner lite! när ansiktsmasken har stelnat och är klar att dra av så ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite sen ska jag komma ut och smörja in mig med bodybutter och sedan måla naglarni *jippi* skönt att unna sig lite pampering ibland eller hur ;)

Sen tror jag nog att jag ska köra lite motion på wii fit, jag kommer bli helt beroende. Det är så himla kul. Efter det ska jag jobba lite med mitt projektarbete sen blir det och bara slappa och ta det lugnt...

Nej nu börjar masken bli stel och jag ska gå till badrummet och dra av den! vi hörs ikväll...





Kommentarer
Postat av: smet

det är aldrig fel att ta hand om sig själv lite :>

2009-01-30 @ 19:07:07
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag beställde den för länge sen från en webbutik som jag inte kommer ihåg namnet på :)

2009-01-30 @ 19:28:12
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: mariana-DG

coconut body butter är så bra och doftar så gott:)

2009-01-31 @ 00:18:32
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0